there's no end

Helt slut är jag! Satt uppe läänge igår kväll och pluggade på nagelprovet vi hade idag. Varit a s trött idag, skönt att det inte vart så seriösa lektioner. Eller ah, har bara haft hantverk där jag blev makead och städade lite, sen nagelprovet då. Gick hyfsat bra.. Hade kunnat svara på allt om jag bara orkat tänka te lite mer men SKÖNT att ha det gjort. Riskerar inte få omprov heller så. :)
Nu blir det te att ta tag i rapportskrivningen i svenskan en gång för alla haha. Deadline ikväll 00.00! ;) Bäst att sätta igång så jag kanske kaanske får lite fritid sen på kvällskvisten..
Bjussar på en underbar bild från Kreta -09. Jag vill u t o m l a n d s!!
Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0