älskade bror!

Jaa, då var det över. Brorsan tog sin studen i torsdags, fyfan vad kul det var att kolla på dom! Alla glada miner överallt, stämningen, vädret, ja allt! En glädjens dag! :D
Papi och jag stannade kvar i stan och väntade på killarna som åkte runt på ett lastbilsflak och sjöng och hoppade för allt vad dom hade! Fatta vilken jävla go känsla man måste ha då! Jag både längtar till och bävar för min student. Det är två år kvar, men två år går fort. Får passa på att njuta av skoltiden nu, det har brorsan gett mig som råd!
Jag bjussar på lite bilder här nedanför. Enjoy!

stilige bror min♥

Kommentarer
Postat av: linndha

Grattis till han :D

2010-06-08 @ 10:49:40
URL: http://lillalinndha.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Det är en dag att minnas resten av livet... Hoppas att du får lika fint väder om två år på din dag...

2010-06-08 @ 11:01:42
URL: http://ansoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0