STOCKHOLM - dag 1

Anlände nyss te lägenheten här i Stockholm. Det är DÖVARMT inne! En liten etta har vi fått att husera i fram te söndag. Mami, papi och jag går runt i bara underkläder med vidöppet fönster och ändå får vi snart värmeslag! Haha soligt och varmt är det här iaf! :D

Vi bor nästan precis vid Stureplan, jättenära alla lyxiga affärer såsom Gucci, Vuitton, Versace, ja ni fattar. Synd att man inte har så mycket pengar att spendera just för tillfället.. :( Skulle vart bättre om man åkt efter löningen! En sak är säker iaf, jag ska shoppa som en tok dessa dagar! Uppdaterar bloggen förhoppningsvis varje dag. Är ansluten te en annans trådlösa bredband. Tur för mig att det är oskyddat! (a)

Nä, nu ska jag snart hoppa in i duschen, fixa te mig för sen bär det av ut te Nacka och hem te mamis barndomsbästavän för lite mys och fika. It's gonna be a great time here! :D

Ciao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0