tjugoförsta februari tvåtusentio

Yo! Är inne på brorsans rum och plattar håret och lyssnar på höög musik på hans dator. Han har högtalare med go bas i, så jag passar på att lyssna här när han är borta! (a) Han, papi och farmor drog förövrigt till fjällen tidigt imorse, blir borta till lördag. Bara jag och mami hemma, underbart lugnt nu haha! På torsdag drar vi ner till Freeport och shoppaaar är det tänkt, och sen på fredag blir det spa på Vann med mami, Sanna och hennes mamma. Ska bli jätteskönt och mysigt! :D Inte en enda tråkig-har-inget-att-göra-dag på hela lovet om allt blir som planerat.. Jag leeveer! :D

Nej, nu måste jag fortsätta med håret innan baby kommer och hämtar mig om en 30min. + att plattången luktar lite bränt nu.. Hehe.

Haaare bra! Ciao ♥

Kommentarer
Postat av: linndha

låter ju kul ;)

ey jag sover hos dig någon dag. Så har vi 3 tjejer mys? :D hihi. Lady's naaight (H) haha.

ska åka när som helst. <3

2010-02-21 @ 14:26:29
URL: http://lillalinndha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0