this weekend

Dags för uppdatering igen!

Fredag: var på spa som jag nämnt tidigare. Det var helt sjukt underbart! Varmt och sköönt, blev helt avslappnad vilket behövdes! :)
Drog efter det ner till GBG med Linndha, var med Henke och Gagge. Drog på fest en stund och träffade lite gött folk igen :) Sen hem till Gagge, sjöng lite Singstar och sov över hos han.

Lördag: Linndha och jag väcktes av Gagge som ropade i en jävla megafon bredvid oss haha! Käkade frukost och fixade. Drog sedan in till stan med Linndha och Gagge (Henke drog hem) och hittade till slut en pizzeria efter låångt letande! Skulle kolla på bio efter, men fanns inga platser såklart. Hade inget att göra, så vi hamnade på Hemköp med en påse godis. Satt där ett bra tag och funderade på vad vi skulle göra. Men tillslut satte vi oss ändå på bussen till Torslanda igen. Snackade med Henke i telen så vi drog till han, dit även Robin kom. Tjillade och hade trevligt där :) Sen blev det ner till Maxi och efter det hem till Robin en stund och spelade lite GH innan jag och Linndha drog hem till Ljungskile igen.
Sista gången jag fick se Henke innan han drar iväg med klassen imorgon i 9veckor. Kommer kännas sjukt att inte träffas, men ska klara det!
Go helg!! ♥

Imorgon blir det ingen skola för min del, ska ner till Mölndal och röntga tänderna och det igen. Får se vad dom kommer fram till att vi ska göra..

Vi höörs, ciao! ♥

Kommentarer
Postat av: linndha

bäst vareeee, älskar att vara med er <3

2010-03-01 @ 10:51:11
URL: http://lillalinndha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0