done some shopping

För att uppdatera bloggen lite här då..

Igår: kom henke hit, vi drog in till stan och mötte upp mami. Hämtade ut mitt AM-körkort och sen vidare till Torp. Där fick jag äntligen bytt ut min cpmobil!! Så jag bytte upp mig till en ny Nokia 5230 (bilden). Underbart!


Idag: drog jag och mami ner till Freeport och gick runt. Åt jättegott på Intermezzo där! På vägen hem svängde vi in på Kållered också. Fick köpt en hel del idag: (bilder kommer kanske senare, om jag orkar)
linne
bolero
mattor
hyllor
väggord
värmeskyddande spray
3 nagellack
2 ögonskuggor
rouge
applikatorer
makeupsvampar
4-stegs nagelfil
2 örhängen

Inte nog med det, jag ska beställa massa fina kläder från H&M's vår/sommarkollektion snart när studiebidraget rullat in på kontot. Lovely!

Men nu måste jag sova, ska upp tidigt och dra på spa på Vann! Sedan blir det sleepover i GBG. :D
Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0