added

Trotsade förkylningen och drog iväg till Torp med min kära familj i eftermiddags. Inte varit där på år och dar, så hade några presentkort kvar. Fick lämnat in mobilen, nu ska jag bannemej ha pengarna tillbaks! Och även inhandlat ett underbart linne och en efterlängtad stor väska/bag! Allt för bara cirkus 370 svenska riksdaler. En nöjd Sarah åkte därifrån senare.. (;

Skippar gympan imorgon (idag) då jag inte vill förvärra förkylningen. Börjar 13.00 med Engelska, som jag för övrigt måste skriva klart en uppgift i nu! Bäst att sätta igång direkt..

Ciao!♥


summertime

Kommentarer
Postat av: linndha

SV: ja liknande jacka ja :D haha. men jag gillar den (A) du , den klänningen e SUPER! :'D <3

du shoppar som en gaaaaaaalning ;) <3

2010-02-10 @ 16:34:11
URL: http://lillalinndha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0