too lost...

Bad update lately, sorry for that!

Kort skoldag idag, två lektioner bara, gillar't starkt! Engelskaredovisning om Storbritannien första lektionen. Gick faktiskt helt ok. Fick bara positiv kritik! :D Men jag känner verkligen att jag kan behärska det engelska språket väl och känner mig då trygg i att prata det också. Har alltid fascinerats av att kunna prata ett främmande språk, ända sen jag började lära mig det.
Nog om det. Imorse blev det buss 917 som vanligt. Satt och pratade med babys pojkvän Jocke hela vägen och på så sätt glömde jag av att jag hade mobilen i knät. (lånemobil t.o.m!) När jag sen skulle av hörde jag något ramla ner på golvet och frågade Jocke vad det var. Han svarade då att han trodde det var hans paraply som ramlade ner bara. Så jag gick ovetande av bussen.. Halvvägs ner till skolan upptäcker jag att jag inte har med mig mobilen.. Ljuset gick upp för mig att det var mobilen som hade dunsat ner från mitt knä, såklart! Så jag fick skynda ner till skolan och lånade Julias mobil för att få reda på vart mobilen var osv. Som tur är känner jag busschauffören litegrann så jag fick hans nr och ringde när jag kommit hem. Han sa att jag kunde hämta den på bussen sen, som då skulle vara 826:an. Perfekt! Jag traskade ner till stationen och hoppade på bussen, fick tillbaka mobilen och åkte med bussen hem. :D Slutet gott allting gott!!

Nu ska jag nog fortsätta plugga inför matteprovet på torsdag. Jag är ute i god tid, hejja mig!!

Cya soon!

P.S. Ny design på väg! Känner för förändring! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0