styling

ÅHÅÅ vad jag älskar min gymnasielinje!! Är helt salig när jag är i salongen! Underbart är ordet!

Idag fortsatte vi med håruppsättningarna. Diana sötnosen gjorde en på mig. :D (Bilder laddas upp sist i inlägget) Vi hade tid över så då sminkade hon mig också. Blev riktigt nöjd med resultatet och det är definitivt något jag kan ha. Blev en ljus ögonskugga som grund och sen en brun/rostfärgad skugga över det.
Håret blev en inbakad fläta i luggen som löpte bak till en snyggt slarvig bulle på bakhuvudet. Simpelt men ändå snyggt!
Måste bara säga att Diana var jättefin idag, som vanligt! :D ♥



Nä, nu måste jag plugga inför hantverksprovet imorgon. Hårets uppbyggnad.. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Johanna

jättefiint gummsan! :D <3

2009-10-15 @ 19:43:41
URL: http://hannaaalouise.blogg.se/
Postat av: Diana

haha vad underbar du är sötnos! <3<3 blev ju faktiskt helt okej:D

2009-11-08 @ 21:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0