school

Sitter i salongen och har rast. Har en godispåse bredvid mig (a) Ska ju typ sluta men jag var så hungrig så fick bli lite gott ändå. Väntar på tjejen jag jobbar med idag, hon har inte kommit tillbaka än, och ska föna och fixa hennes hår (: Får se vad jag har för fantasi.
Jag är skitglad att jag valde den här linjen för det är underbart att vara här. Fixa hår, sminka och massa. Ser verkligen fram emot dessa tre åren här :D

Denna håruppsättningen har jag valt och ska försöka mig på så småningom.

Har ni det bra där ni är?

Kommentarer
Postat av: johanna

ååh, sara fixa mitt håår!! träffas snart? (A) jag har det la ganska bra, börjar på en jeansskjorta idag. :D <3

2009-10-09 @ 18:00:38
URL: http://hannaaalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0