(rubrik)

Ibland har jag verkligen svårt för att komma på bra rubriker! Någon mer som också har det, eller är jag ensam?

I alla fall. Hittade inte något på Överby idag -.- Jag som verkligen behöver lite varmare skor nu! Gick runt länge i varje butik och tittade lugnt utan att hitta något och sen började dom släcka ner och massa. Då visade det sig att de stängde kl. 19! Jag som hade DinSko kvar också för jag skulle se om ett par fina stövlar jag sett där fanns i min storlek. Men neej, det hann jag ju inte! Verkligen inte min turdag.. Får dra dit igen så fort som möjligt känner jag.
Så det blev ingen bild på några nya inköp idag, men jag lägger in en bild på mina örhängen jag köpte för några dagar sedan. Premiär för dom idag! (:



Nej, nu måste jag sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: johanna

sv. haha aa men håret passar typ inte på mig xD tänkte att du ja och daniel ska fika nåndag? :D



taack älskling det betyder sjukt mycket. allt är så jobbigt ibland bara. Älskar diig! <3

2009-10-14 @ 14:59:11
URL: http://hannaaalouise.blogg.se/
Postat av: s

fiiiint örhänge :D

2009-11-01 @ 20:13:57
URL: http://smfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0