plans

Sitter och spelar lite på FB (a) haha. Jag höll ju på med Farmville ett tag, men sen blev farmen så stor att jag inte orkade med den längre, så där är jag inget vidare aktiv längre. :P Har börjat med Café World nu istället, mest för att ha som tidsfördriv t.ex. på rasterna i skolan eller så.
Oj, vilka viktiga saker jag har att skriva märker jag! -.- Men det får det bannemig bli ändring på! Känner att jag vill ändra design på bloggen en del, så det ska bli mitt mål. Och en till grej jag ska försöka med är att skaffa en inriktning på bloggen så jag inte bara sitter och skriver massa onödigt som jag gör nu. Jag skriver mest för att skriva och hålla bloggen igång, om ni förstår? Men blir ju lätt ointressant i längden.. Så, eftersom jag går Stylist-linjen på gymnasiet så får jag mycket utbildning inom det. Och för alla er därute som kanske inte har så stor koll på sånt, jag ska hjälpa er så gott jag kan med det jag lär mig! Att hjälpa sina medmänniskor är otroligt viktigt!
Dessa områden kandiderar starkt till mitt nya blogg-upplägg:
*Styling - hud, hår, smink m.m.
*Mode
*Viktiga tankar/diskussionsämnen

I alla fall kom jag på något. Man får börja smått. Realistiskt. Men fortsätt följa bloggen så lovar jag att göra er nöjda och ge er tips och kanske inspiration på toppen. (:

Det får bli så. Ja, så får det bli!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0