love life!

Tjao!
Sitter i sängen med tjill musik på. Spotify är mitt liv, eller nästan iallafall.. hihi. Har en stor blå vägg framför mig som jag ska ta tag i och måla viiit. Är otroligt trött nu bara. Trött och slö. Mina ögon orkar knappt fungera som dom ska. Har varit och jobbat på mammas jobb idag, suttit vid datan och sorterat massa, MASSA olika företags vaddetnuär, haha. Men gud vad jobbigt det var för ögonen! Fick ta och kolla bort på något annat var 5:e minut eller så tillslut, för jag kunde inte fokusera blicken, ögonen gick typ i kors. Så som dom gör när man är riktigt trött ni vet.. Hm.. Får se hur jag klarar dagen imorgon med samma uppgift.. Den veckan i månaden nu också så det kan ju knappast bli bättre!? Haha.

Är så sjuuuukt taggad på feeeest så jag tror jag dör snart! Vill ut, ut, uuut! Nu när det är Halloween och allt. Verkar som alla har någonstans att ta vägen, men inte jag. Jag är nog barnet som Gud glömde eller något sånt.. Eh.. Om det dyker upp något seriöst så har jag ingen plan på vad man ska föreställa? :s Värt att fundera på. TIPS kanske?

En annan grej jag har att klaga på är Schwarzkopf Brilliance hårfärg. Köpte ett paket blond färg för att göra massa slingor så jag förhoppningsvis skulle bli mycket ljusare, men vad fan händer? INTE ETT PISS! What, what, what!? Gjorde visserligen tjocka och jättemånga slingor (med en hätta ni vet). Jag har ju väldans tjockt hår i och för sig men hallå eller, det ska la bli blondt ändå? Det är ju till för det. Man betalar inte för att inte få någon skillnad... Nej, fy, Schwarzkopf Brilliance är extremt ratad av mig! Japp.

Känner att bloggen får ta smällarna för mitt mens-humör nu men den är ju till för att få skriva av sig sådär gött ibland ;) .
Hoppas ni har haft det bra iallafall, och mår bäst!
Ciao!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du får något att göra ikväll!=)



var gärna med i min outfittävling!bara länka en av dina outfits så har du chansen att bli länkad resten av veckan i varje inlägg på min blogg!



http://tjugofemtejuli.blogg.se/category/tavlingar.html

2009-10-30 @ 10:41:23
URL: http://tjugofemtejuli.blogg.se/
Postat av: johanna

kom till mig på halloween med?? :D typ kolla på skräckfilm, kom kom kom!! <3

2009-10-30 @ 11:22:01
URL: http://hannaaalouise.blogg.se/
Postat av: Petra

Kan du bjuda in mig på spotify ? :)



Hej :)

Jätte söt blogg och header :)

Kika gärna in på min :)



Följa varandra på bloglvin ? :)

2009-10-30 @ 13:30:47
URL: http://petrajjoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0