dentist

Ah, nu sitter jag här och tänkte slänga in ett inlägg. Börjar bli lite smått hungrig men eftersom halva sidan av munnen är bedövad fortfarande så är det inte så smart att käka något. Vill inte ha söndertuggad tunga till middag.. Men men, funderar starkt på att göra Varma Koppen eller något så jag inte svälter mig själv. Behöver snarare gå upp i vikt!
Det gick bra hos tandis annars. Borren var inte jättebehaglig, det ilade i hela tanden. Så hon frågade om jag ville ha mer bedövning och det gick jag med på så jag antar att det är därför det inte släppt än, jag menar det var strax 3h sedan.. Anyway, nu måste jag ta tag i lite plugg så jag har inte mycket tid att skriva något mer. Kommer förhoppningsvis ett inlägg med bild på mina eventuella inköp senare ikväll. Håll ut!

Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0