blondes have more fun?

Okay, ska dra en sammanfattning av helgen eftersom jag inte har skrivit något om den. ;p

Fredag
Som ni läste i förra inlägget färgade jag håret igen. Gjorde ytterligare blonda slingor för att få bort utväxten. Resultatet blev helt okej faktiskt. Laddar upp en bild sist i detta inlägg så ni får se lite hur det ser ut. (:

Lördag
Runt halv 12 drog jag och Linndha ner till kära Götlaborg för en shoppingrunda! Det var ett tag sedan sist. Eftersom jag fått mitt första studiebidrag i dagarna så trodde jag starkt på att jag skulle slösa bort en stor del av dom på onödiga impulsköp, men icke sa nicke, jag kunde behärska mig denna gången! Förvånansvärt då det fanns massa snygga kläder som suktade efter mig (a). Två nöjda tjejer satte sig på tåget hem mot Ljungskile på eftermiddagen med endast de grejjor dom hade planerat att köpa. (y) Blev en efterlängtad cardigan från H&M och en eyemakeup-remover för min del och 8st clips till Linndhas löshår för hennes del.
På kvällen blev det filmmys hos mig med den nyaste Bring it on. (:


Idag

Tidig uppstigning för en rensning av rummet. Enligt planerat skulle jag och brorsan byta rum idag, men det blev visst inte så ändå utan vi får vänta till nästa helg istället. Men mamsi hjälpte mig att rensa massa kläder och det var välbehövligt kan jag säga! Skönt nu. Och har nog bestämt mig för färgvalet till rummet nu. Dock tänker jag inte avslöja något förrän allt är klart ;) .
Nu ska jag försöka hinna med att räkna ikapp i matten litegrann innan One Tree Hill börjar 18.05. Missa inte det!


Provade Linndhas löshår i lördags (färgen stämmer dock inte, bortse från det). Funderar starkt på att skaffa!
Vad tycker ni? Passade jag bra i det?

Kommentarer
Postat av: johanna

sv. haha älskade bby, orkade du läsa hela? HAHA :D duu är sjukt vacker sara <33

2009-10-06 @ 15:23:12
URL: http://hannaaalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0