Allt vi behöver det finns där. Vi lever i vår egen värld

Som ni nu förhoppningsvis redan märkt så har jag ändrat, fixat och donat lite här på bloggen. Jag har ändrat tillbaka till en header (Om ni minns så hade jag en bild på mig själv till höger av bloggen förut). Nöjd med den, och nöjd med hela bloggen nu skulle jag vilja tillägga! Hoppas ni tycker förändringen blev till det bättre!

Och glöm inte att göra det enklare för er att hålla er uppdaterade, följ min blogg på bloglovin! Länken är det fina blinkande Eiffeltornet här till höger. --->

Ciao!

Kommentarer
Postat av: sandra lyman gustavsson

Vinn en ed hardy tröja (linne)



För att vara med och tävla måste du: Göra en bild om mig. kopiera bilder på mig från min blogg och gör

din egen bild med bilder och text.

Skicka in den till: [email protected]



Den bilden jag gillar mest vinner!



( linnet är storlek L men är som storlek S. Se linnet på min blogg )



Vinnaren tar jag ut den 6 november. Vinnaren får också en länk på min blogg såklart!

Om du har frågor kan du kontakta mig på: [email protected]



MVH smtlg.webblogg.se

2009-10-22 @ 17:03:48
URL: http://smtlg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0