lördag

Har nu gjort klart hemtentan i färglära. Underbart att ha en läxa mindre! Nu är det bara att göra klart the make-uptutorial i engelskan/hantverken, men det är inget måste för vi ska fortsätta med och får tid till uppgiften efter lovet. Great!
Håller på att tappa upp vatten i badkaret. Ska ta mig ett varmt bad och bara ligga och lyssna på musik, det är då jag blir som lugnast. Har tänkt på det länge nu. Efter det har jag planerat att kolla på Gladiator som går på tv3 klockan 21.25. Det var ett tag sedan man såg den, så det ska jag allt försöka med om jag inte blir alltför trött. Har gått och lagt mig väldigt sent de senaste dagarna, och imorgon ska jag upp innan 8 för att sedan dra ner till IKEA och köpa mig en garderob. Välbehövligt vill jag säga! :D

Ha det underbart alla! ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

kollade faktiskt oxå på Gladiator igår, den är så bra :D <3

2009-12-27 @ 11:31:10
URL: http://hannaaalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0