2010

Tiden går fruktansvärt fort! För fort ibland.. Känns som det var igår man firade ett nytt millennie, men det var ju för tusan 10år sedan!
I alla fall, ikväll ska bli underbart! Jag ska ha KUL! Det blir inte något annat än vad man gör det till! Tolvslaget firas med raketer och glädjerop. 2010 ska bli intressant. 2009 var ändå förändringens år, jag har vuxit som person enormt detta året, är otroligt stolt över mig själv för det. Ser fram emot ett helt nytt år där jag kan fortsätta förändras!
Jag har en förmåga att tänka tillbaka och sakna något sjukt mycket.. Men the past is the past, 2010 blir det att bara blicka framåt och minnas det förgångna med glädje.

Jag önskar er alla ett GOTT NYTT ÅR och hoppas ni firar in 2010 ordentligt! :D



bild från nyår 2008/2009

Kommentarer
Postat av: ellinorpettersson'

cool bild! :)

2010-01-09 @ 05:14:38
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0